Santiago


Santiago


Lugar que me veu andar,
lugar que me veu namorar
Polas túas calles pasei,
pero apenas me parei

Foron os mais doces momentos de unha vida
con billetes de volta e ida,
Con aqueles ollos que me querían,
o meu lado moitas noites durmían.

Nas túas calles reparei,
de moitos recordos que eu deixei.
Dende a Alamenda eu reparaba,
no edificio que a ti te nomeaba.

Cidade que cultivas,
que me encheu de cousas positivas.
As túas calles empedradas,
onde deixei as miñas pinceladas.

Viches nacer o meu amor,
regáchelo como se fose unha flor.
Cantos foron os sentimentos,
que agora anhelo eses momentos.

Xa voaron as bolboretas,
xa non podo oír na miña entrada as trompetas.
Sen mais isto sona a despedida,
alcanzado por unha bala perdida.

Nunca esquecerei o momento,
e non visitarte mais e o que lamento.
Sen mais,me despido,
non encurvado se non erguido.

Non nomearte non era intención,
pois xa dixen que te levo no corazón.
De todos e sabido de quen falo,
que teu  nome soa tan grande que xa o calo.


                                                                                     Daniel Falcón Chaves




Comentarios

Entradas populares de este blog

comentario de "As verbas"